czwartek, 9 grudnia 2010

09.12.2010r.

Pl- Dzień minął mi bardzo fajnie. Rano byłem bardzo zaspany i wstałem o 7:20 chociaż budzik dzwonił od 7:15. Pierwsza był chemia i dostałem 4 z zadania domowego, ale mogła mi dać 5, bo miałem zapisane półtora strony, potem był J.polski, matematyka, w-f, religia i niemiecki. Z niemieckiego z kartkówki dostałem 5 z kartkówki i mam chyba jeszcze trzy piątki i 4 ze sprawdzianu, ale mam dwie 1 za brak zadania domowego, bo nasza pani od niemieckiego wpisuje 1 za każde nie odrobione zadanie i jeszcze się na mnie uwzieła, bo ciągle jej zadaje pytania na które nie umie odpowiedzieć, albo jej ulubiona Sandrunia dostała 1, a ja do niej mówię: Trzeba się uczyć, a nie gadać, a to ja często gadam, bo niemiecki jest nudny, a i tak wszystko umie. Jak szedłem ze szkoły to zapomniałem plecaka, bo leżał koło mojej szafki i nie zauważyłem go, ale szybko się spostrzegłem, że coś tak jakoś lekko mi jest. Po szkole zjadłem obiad i poszedłem z moim kuzynem na sanki było super, ale podjechał do nas taki czarny bus. Koleś otworzył okno i położył pistolet po siedzenie, widziałem to na własne oczy i on do nas czy jest tu jakaś tam ulica, a ja tak, żeby już pojechał powiedziałem, że chyba za tym tymi domami i pojechał, my hop siup i wiozłem go do domu, do jego dziadka i poszedłem do domu... Komentarze mile widziane :)


Eng-The day passed me very nicely. Morning I was very sleepy, and I got up at 7:20 even though the alarm clock rang 7:15. The first was the chemistry and got 4 of homework, but could give me five, I had written one and a half pages, then was j.polski, mathematics, physical education, religion and German. The German kartkówki got 5 of kartkówki and I think there are three Fridays and 4 with the test, but I have two one for the lack of homework, because our lady of the German part 1 for every task and not odrobione still does not like me, because I still it asks questions that can not answer, or her favorite Sandrunia got one, and I say to her: You have to learn, not talk, and I often I talk, because German is boring, and still knows everything. As I walked out of school is forgotten backpack, he was lying next to my closet and have not noticed it, but quickly realized that something like this to me is somehow slightly. After school I ate dinner and went with my cousin on a sled was great, but I rode up to us a black bus. This guy opened the window and put his gun on the seat, I saw it with my own eyes, and he to us, or is there any street there, and I so that the longer he went, I said that perhaps for these houses and this went, we hop siup and I was driving him to home to his grandfather and went home... Comments are welcome :)



 http://www.youtube.com/watch?v=T9xYpRYpAO8

2 komentarze:

sweet_nastka007 pisze...

Uwielbiam twój blog, jest po prostu wspaniały, będę go stale odwiedzać i czytać super wpisy ;) niezwykle podoba mi się tytuł bloga :)
pozdro dla ciebie ;D
wspaniałych świąt i extra sylwestra:D

Kot pisze...

I would like to know what mean "kartkówki" or "odrobione" or... "hop siup"? Are they really English words? *suprised*