Pl-Witam! To kolejny wpis na moim nowy laptopie :) Na razie jakoś wytrzymuje ciągłe serfowanie po internecie :] Ostatnio bardzo dużo rozmawiałem o Polsce, ale nowość! Nie z polakami :) Rozmawiali ze mną Amerykanie, Anglicy, Chińczycy, Indonezyjczycy, Turcy, Hiszpanie i Filipińczycy. Jak dla mnie dużo! Większość poznałem na Omegle.com, ale po dłuższej analizie strony... nie polecam ;p Za to znalazłem taki jeden super czat:
To link ---> http://www.babelwith.me/
"Komunikacja z kimkolwiek, w dowolnym miejscu do 45 językach. BabelWith.me to prosty, darmowy czat grupowy, które automatycznie przekłada rozmowę w trakcie pisania.". Tak właśnie reklamuje się ta strona :)
Jak wcześniej pisałem pisałem z bardzo wieloma ludźmi z różnych krajów i ich pytania były bardzo dziwne :) Niektórzy pytali się jak to możliwe, że zimą w Polsce jest -10°C, a latem +30°C :) Inni pytali się o polską historie, jeszcze inni, gdzie leży Polska. Pytania były naprawdę różne. Dlatego zapraszam do zadawania pytań w komentarzach :) Pozdrawiam!!!
Eng- Hi! This is another entry on my new laptop:) For now, somehow withstands continuous surfing the web:] Recently I talked a lot about Poland, but the new! Not the Poles:) talked to me, Americans, British, Chinese, Indonesians, Turks, Spaniards and Filipinos. As for me a lot! Most knew the Omegle.com, but after much consideration the ... I do not recommend p But I found this a great chat:This link ---> http://www.babelwith.me/
"Communication with anyone, anywhere up to 45 languages. BabelWith.me is a simple, free group chat, which automatically translates a conversation in progress.". That's what this site advertises itself:)
As I wrote before I wrote the very many people from different countries and their questions were very strange:) Some people asked how can it be that winter in Poland is -10 ° C and 30 ° C in summer:) Others have asked about the Polish history , And others, where is Poland. The questions were really different. Therefore, I invite you to ask questions in the comments:) Cheers!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz